statusuppdatering

det blev lite ofrivilligt överraskande förmiddagsfika hemma hos marie idag, med två galna ungar springandes runt i huset samt inne på marks&spencer. jag lyckades tajma bussen hem perfekt och fick harrison i säng vid tolv, passade på att duscha och sov sedan mini-middag i en halvtimme. halv två hörde jag att harrison var vaken och tänkte att "jikes, så här tidigt!", så jag väntade lite och nu verkar det som om han har somnat om. solen skiner ute så det blir nog parken ihop med linnea i eftermiddag, och ikväll så vankas det stora giget borta i notting hill! marie dyker upp runt halv sju och då drar vi på oss partykläderna, för att vid åtta få skjuts med claire till klubben. jag har ingen aning om hur kvällen kommer te sig efter det, men förhoppningsvis blir det nog kalas, och vi hörs väl imorgon när jag (förhoppningsvis!) är pigg och kry och allt annat sånt där trevligt!

CIAO


Kommentarer
Postat av: Stina

Fan vad tråkigt att jag måste babysitta (N)

Ha det så roligt!!

2010-11-10 @ 23:21:36
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Maximilianelena

Big tnks for interesting and useful site!

2011-08-31 @ 10:31:47
URL: http://maximilianelena.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0