saker jag saknar:

mina katter... typ asmycket.
köra bil, också asmycket.
att befinna mig på en plats där det inte finns någon annan människa inom en radie på 500 meter, samt högst två hus.
kunna se på tv, för det hinner jag inte här.
att cykla. vill cykla runt i london so bad.
västkusten en sommardag.
att vakna bredvid någon.
en jättebra bok att förlora mig i.
landet (skojar inte).
mitt långa hår.
ett par ordentliga skor som inte har hål i sulorna.
nyponsoppa.
att kunna träna, jag är sådär härligt halvförkyld och har i princip varit sen jag kom hit.
mina katter.

Kommentarer
Postat av: Mum

Check, check, check. Det mesta kan vi uppfylla i Härstorp Välkommen hem. Det är bra att komma bort så att man vet vad man har....

Opps Vi kan även uppfylla dammråttor, plocka ut ur diskmaskinen, tjatande mamma och skrikiga småsyskon...

2010-11-22 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0