puss va

idag blev jag hastigt och lustigt sjukskriven, så resten av denna måndag väntar välbehövlig sömn och tid till att bara få ta det lugnt. helgen har varit jättebra och jag försöker att inte känna mig allt för deppig över att den är slut, även om det är svårt och jag mest bara vill åka hem (i någon vecka). min familj är den bästa som man kan ha, plus att jag saknar viktor något så fruktansvärt, men jag ska försöka att sluta längta så himla mycket efter jul och istället fokusera lite mer på nuet. köpte en cosmo på tesco förut som jag kan läsa, plus clementiner som jag kan äta, och när ögonen blir sådär härligt tunga och kroppen börjar domna bort, då ska jag bara go with the flow och sova tills jag behagar vakna. har en massa bilder att redigera dessutom, och imorgon ska jag försöka printa ut några i fotoaffären nere i penge, så att jag kan fylla mitt rum med människor jag älskar.


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad härligt att ni hade det fint! Om du hittar en bra fotoaffär så säg till mig, jag behöver också lite pix :))

2010-11-09 @ 23:53:53
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0