livet är fint nu

föräldrarna lämnade precis huset, och jag ska alldeles strax tassa ner i vardagsrummet för att hitta något gott att äta. de ska ut på middag ikväll och fira m-a som fyller år, och båda är lediga imorgon så de lär nog vara ute ett tag. detta innebär att jag och harrison (som sover) för ovanlighetens skull har hela stället för oss själva!! mamman badade honom och gjorde hela kvällsrutinen, så för tio fina pund behöver jag med andra ord göra ingenting, och i frysen där nere väntar en härligt kall och tämligen välförtjänt ben&jerry's. nu undrar jag bara hur jag ska utnyttja denna frihet till max, om jag kanske ska korka upp champangen i vitrinskåpet och sedan gå crazy med alla pappans elgitarrer som hänger nere i studion, eller spela shout out louds på maxvolym och dansa runt som en galning? harrison kan ju joina i fall han vaknar, för den killen har då moves som ingen annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0