bring it

idag blev jag utmanad.
a challenge, fo sho, och en bloggig sådan.
under en månad (eller i mitt fall 23 dagar) ska jag varje dag skriva ett inlägg med ett specifikt tema. det var stina som gav mig uppgiften, och eftersom jag tycker det låter skitroligt kommer ni ända fram till den 22:e december varje dag kunna läsa om följande saker:

Dag 1. Om mig
Dag 2. Det här åt jag idag
Dag 3, ja ni fattar... Vad är kärlek?
4. Ett ögonblick
5. Min tro
6. Mina syskon
7. I min handväska
8. Mina drömmar
9. Mitt bästa skämt
10. Min bästa vän
11. Min favoritfödelsedag
12. Detta ångrar jag
13. Ett annat ögonblick
14. Mina föräldrar
15. Det här upprör mig
16. Det här får mig att gråta
17. Det här får mig att må bättre
18. Mina rädslor
19. Min favoritplats
20. Min telefon
21. Min förebild
22. Det här saknar jag
23. Mina ambitioner


Kommentarer
Postat av: Mum

Vilken bra utmaning. Har läst dag 1 och det här är bättre än alla Julkalendrar i världen...

2010-11-30 @ 07:10:14
Postat av: Pad

Åh vad kul! Håller med din mamma, lika spännande som en julkalender. Tror jag ska härma det här om typ ett år, om jag får? :) Förresten, en bild på claire och m-a, så man förstår vilka du pratar med, går det? :D

2010-12-01 @ 11:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0