vi drar till bahamas då

hemma igen. fyfasen vilken kväll. julavslutning med gröt och kola i svenska kyrkan och jag har förlängt livet med tre år, minst, så mycket har jag skrattat. sen har jag förkortat det lite med KFC, så det kanske går på ett ut, men jag är lycklig i vilket fall. jag gillar att vara barnslig ibland, sådär time to time. jag blir barnsligt glad när vi får en hel tunnelbanevagn för oss själva, och kan springa fram och tillbaka i den. jag blir inte så glad när folk är tråkiga och tittar argt på en, men kan man roa sig själva, då gör det liksom inte så mycket. ikväll har vi vart sådär äckliga och störiga och så vidare och så vidare, men I don't give a cat, för jag är lycklig (vilket är all that matters åså). ganska ofta tänker jag på vilken tur jag har haft, vilka underbara människor jag har lärt känna här i england. dom är så himla roliga och fina, och jag förlåter till och med det faktum att vissa (två) av dem typ hatar katter (jäääla idioter.... fattar ni vad det är för folk jag umgås med?!?!?!?! hehe. skämt åsido).

så puss på livet va (önskar bara jag slapp jobba imorgon).
OCH SEN PÅ FREDAG KOMMER J-FINE TRALALALALA




Kommentarer
Postat av: Stina

Naaaw louise då, nästan så att jag kan ha överseende med att du la ut en bild på en katt i din blogg hehehe

2010-12-09 @ 22:12:05
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Stina

Fail om det inte var mig du syftade på hehe

2010-12-09 @ 22:18:04
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: louise

haha stina, det var det! i allra högsta grad!

2010-12-09 @ 22:23:35
Postat av: MARIE

katter.. har fått två kattor kastade i ansiktet, sjukt läskiga



fifan



;)

2010-12-11 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0