somliga går i för små skor

börjar allvarligt fundera på om jag för första gången har lyckats krympa min tvätt. jeansen fick jag dra på med våld, så det är tur att mina naglar var trasiga redan innan, och min oversizetröja har nu reducerats till en liite för stor t-shirt. att det skulle bero på något annat, typ att jag har gått upp i vikt, det vägrar jag ens att överväga. kalla det förnekelse om du vill, men det enda jag är sämre på än att låta bli att småäta, det skulle väl vara just det här med att tvätta. med andra ord är det i alla fall inte mer än 50/50, så satsa pengarna på vad du vill.

Kommentarer
Postat av: Steinarkaia

Great site keep up the good work

2011-06-28 @ 07:31:53
URL: http://steinarkaia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0