när det nalkas

jag börjar bli förväntansfull nu. det är bara fem dagar kvar, och jag känner hur jag blir mer och mer frånvarande, hur jag liksom försvinner ifrån londonlivet. jag längtar inte bort härifrån, men jag längtar hem, och varenda tanke kretsar kring det; vad ska jag packa, kommer jag få med mig allting? vad får jag inte glömma att köpa med mig? jag undrar om jag kommer komma hem i över huvud taget, eller om jag kommer fastna helt förkrossad någonstans på heathrow eller i köpenhamn. det är så mycket frågor, så mycket nervositet och jag måste nog börja skriva listor, måste börja organisera. 


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha det är rätt Louise, listor är det enda som håller oss ifrån ett nervöst sammanbrott!

2010-12-17 @ 15:22:52
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Mum

Coola ner, hem kommer du alltid på något sätt och då får du inte vara för hyper ;-)

2010-12-18 @ 11:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0