m o m e n t u m

hej bloggen!
 
hej louise! vad händer? long time no see, liksom.

jag vet... har haft fullt upp. hade kalastrevlig kväll hemma hos stina igår, inte riktigt lika kalastrevligt på stan och allra minst kalastrevligt idag, typ baksmälla of doom hehe.

jikes, låter inte gött. mår du bättre nu eller?

ja, lite i alla fall. köpte världens detoxfrukost på sainsbury's, hello fruktsallad och en massa blåbär! kom hem fint också, inga inställda tåg och annan skit.

det var ju bra, har dock hört att det är värre med flygningen hem?

yes, börjar ställa in mig på att inte komma hem alls. rapporter om snö både onsdag och torsdag, så jag lär väl fira jul på en flygplansterminal. obeskrivligt glad över att jag kommer ha stina som sällskap i alla fall.

fyfan för den här jävla fucking snön, alltså.

det är väl det minsta man kan säga, och jag gråter just nu hjärtat ur kroppen, i alla fall mentalt. dock ingenting jämfört med vad jag kommer göra på onsdag.

try to keep the spirit up!

jag vet... men det är svårt. jaja, nu ska jag i alla fall försöka röja lite på mitt rum, lyssna på julmusik och förhoppningsvis slå in lite julklappar.

sounds like a plan! hit em hard, girl.

sure will. vi hörs, va! 

Kommentarer
Postat av: Pud

Varför får du ha så många blanka rader och inte jag????! :(

2010-12-19 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0