fan ta det här

ena stunden ska det bli snö
sen ska det tydligen vara uppehåll, till och med vita moln
(mitt hjärta gör typ saltomortaler)
och sen så är det snö
snö snö snö i fucking jävla london
på fucking jävla heathrow
jag vill dö.
jag blir trött när jag tänker på morgondagen, på hur jobbig den kommer bli. på allt som ska göras. alla förhoppningar som ska genomlidas. jag måste packa färdigt allt, städa mitt badrum, städa mitt rum, skriva ut biljett både hemma och för säkerhets skull en på biblioteket, lämna böcker på biblioteket, ringa SAS och kolla läget, tvätta gånger två, plocka undan, fixa packning och you name it

imorgon kommer bli en lång dag
min mentala styrka ska testas
och på ett sätt kommer det vara en STOR stor lättnad när jag väl sitter där på flygplatsen. när jag har gjort allt som skulle göras och när väntan, den långa jobbiga väntan, tar vid. det blir en natt på heathrow, tillsammans med stina. jag är nervös nu, men det är inget mot vad jag kommer vara då.

hej hej ha det bra
vi får se när jag uppdaterar nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Mum

Om 30 timmar kanske du har svensk mark under fötterna. Vi hoppas

2010-12-21 @ 08:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0