do you even remember what it feels like?

när jag blir stor ska jag bli muskulös, svart och jävligt rik
jag ska bli en sånadäravahettere ex-hiphopare som har dumpat the hood och nu livnär sig på att producera musik åt beyonce/rihanna/alicia keyes, typ rappar lite i bakgrunden och tjänar de stora cashen. jag ska ha fetinghus i miami, fetinglya i london och fetingfriggebod på västkusten, och alla ska tycka att jag är jäkligt cool och creddig (samt muskulös och svart, såklart)



jag om några år, fast med burberrykappa då.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fett nice framtidsplan! ;) Speciellt fet-stugan på Västkusten ;) Den gillar vi :D

2010-12-06 @ 21:00:52
URL: http://motsherwoodskogen.blogg.se/
Postat av: Mum

Jag gillar också fet-stugan på Västkusten för jag kommer aldrig att ha råd, men du har alla chanser att fixa det. Så att jag och pappa kan komma och hälsa på :D

2010-12-11 @ 10:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0