dinner in clapham

denna fredag bjöd på en kalasmysig kväll ihop med fredrica, stina och jessica på en italiensk restaurang i clapham! vi fick allt man kan begära och lite till, det vill säga vin, sjukt god mat, himmelska efterrätter och underhållande bordsgrannar samt ett stort födelsedagsfirande för någon lycklig människa i lokalen. kvällens enda minus var den förbannade kylan och de förbannade tågen som vägrade gå (45 minuters väntan i crystal palace, buss mellan junction-common-anerley för att komma hem). det gör lite ont att erkänna men jag är less på snön nu, less på att vara konstant genomfrusen och less på mina primarkskor som har stora hål i sulorna. jag vill ha minst femton grader celsius alright










Kommentarer
Postat av: Stina

Haha man kan inte riktigt se att jag svimmar på bilden och BTW vilka förfärligt fula tänder jag har!

2010-12-05 @ 02:19:03
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: pad

var det inte du som älskade snön alldeles nyss??

2010-12-05 @ 16:07:09
Postat av: Jessica

Vilka fina bilder! :D

O de va allt jäkligt gott ;)

2010-12-06 @ 00:01:46
URL: http://motsherwoodskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0