Dag 9. Mitt bästa skämt

Eh.
EEEEEEHhh..
Heh.
Va. Vadå... skämt? Ska man minnas sånt? Jag minns knappt hur gamla mina syskon är. Jag minns inte alltid hur högerregeln fungerar när jag kör bil, vad kräver ni av mig egentligen? Jag vet att min humor är ganska svår ibland, och jag är inte alltid lättroad. Det finns ingenting jag hatar mer än romantiska komedier, så det vägrar jag att se på. Jag hatar också allt vad fars heter, typ bröllop&jäkelskap osv osv, och det gör jag under alla omständigheter. Vissa saker tycker jag är roliga ibland, ibland inte, typ som ordvitsar. Jag håller med om att skadeglädje är enda sanna glädjen, och kan sällan låta bli att skratta när folk slår sig/gör bort sig. Jag börjar i princip alltid skratta när jag tänker på Brodin och Tårtincidenten i kaféterian på nisse, för sånt gillar jag. Jag älskar människor som är naturligt roliga. Jag älskar Eddie Izzard när han kör cake or death, det är standup när det är som bäst (och överlag så gillar jag ståuppkomiker)


Kommentarer
Postat av: Brodin

jag har helt förträngt den där tårtincidenten... :p

2010-12-15 @ 16:29:55
Postat av: Brodin

jag har helt förträngt den där tårtincidenten ... :P

2010-12-15 @ 16:30:35
Postat av: Viktor

- CAKE OR DEATH??

- Ehh, cake please.

- Very well, give him cake!

- Oh thanks very much. Very nice!

- You, CAKE OR DEATH?

- Eh cake for me too please.

- Very well, give him cake too.We're gonna run out of cake at this rate..

2010-12-15 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0