crazy times call for a aedificium edificium

veckans sista jobbdag går mot sitt slut, och jag har ätit en true style english dinner bestående av bacon, ägg och vita bönor. jag och harrison hade en liten photoshoot i trädgården förut och kanske att jag får se ett av mina foton förvandlas till familjen Abels julkort 2010, vilket inte hade varit helt galet. vårdcentralen, till vilken vi idag skulle gå för att få harrison vaccinerad, var stängd på grund av personalbrist (på grund av snön) och jag hoppas verkligen att bion är öppen ikväll, hur ska vi annars kunna se på harry potter?!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha, så jäkla klockrent att det blir trafikkaos och flygplatser stänger på grund av en decimeter snö, engelsmän är för sköna alltså!

2010-12-02 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0