correct them collect 'em, but never ever give in.

ibland känns livet som en fruktansvärt meningslös kamp. vad du än gör så kommer någonting ändå alltid gå fel, särskilt vid ett tillfälle då du som allra minst önskar dig problem. hur mycket du än kämpar för att upprätthålla en någorlunda stabilitet i ditt liv är klåfingerfan där och raserar, ända tills dess att du kastar in handduken och motvilligt erkänner att "okej, jag ger upp, du har vunnit vad som går att vinna!". igår spenderade jag ett antal timmar med att tvätta och torktumla alla mina sängkläder, och nu, efter EN dag, efter att ha fått åtnjuta rena sängkläder i knappt tjugofyra timmar, så är det SYLTFLÄCKAR på lakanet. sylt!!! jag har inte ens ätit sylt här dumfanjävla liv, vad har jag gjort för att förtjäna det här?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0