A L O R S

av min tid som artonåring återstår nu 25 minuter.
jag har lite ångest.
jag är lite irriterad över diverse saker.
jag är stressad, och känner mig kvävd. jag gillar att vara hemma, men kan inte låta bli att sakna alla fina människor i london. jag kommer sakna alla fina människor här hemma galet mycket när jag åker härifrån. jag är aldrig nöjd.
måste köpa ansiktstvätt också, måste tvinga arvid installera adobe lightroom samt photoshop.
idag var jag och j-fine på ett nyrenoverat strandgatan, vilket var rätt fräscht, men väldigt annorlunda. jag fick en födelsedagsfika och massa trevligt sällskap. nu ska jag försöka sova bredvid viktor, som redan somnat... kanske ska kolla på HIMYM. vet inte. imorgon blir en lång dag, och jag hoppas den blir bra. funtar på att ta en vinterpromenad vid skräcklan med min kamera och myself (för jag behöver egen-tid, jag behöver det badly).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0