vem är egentligen vem?

jag slogs alldeles nyss av en insikt. jag insåg att om man korsar joaquin phoenix med ed westwick, då får man anders johnson. korsar man anders johnson med joaquin phoenix så får man ed westwick och korsar man westwick med johnson, då får man ju bannemej joaquin! de är ju liksom sjukt lika! de är typ någon sorts magisk treenighet! jag insåg detta när jag googlade westwick, tänkte att fasen vad lik han är johnson, googlade johnson och ba woow, detta är ju phoenix!!

så nu ställer jag mig frågan, hur går detta ihop? har hookermom varit i farten eller är de helt enkelt en och samma person? 






Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahaha klockreen lojsis!!

2011-03-04 @ 02:27:31
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0