säger du så så

när jag klev av tåget i crystal palace för några veckor sen möttes jag av en hel drös polisbilar, brandbilar och ambulanser. en sidogata var totalavspärrad och ett gäng människor stod vid avspärrningarna och glodde, precis lika nyfikna som jag. idag när jag kom med tåget till penge east så tyckte jag direkt att luften luktade konstigt, att den var disig på något skumt sätt, och helt riktigt så befann sig både brandbilar och ambulanser alldeles utanför perrongen. den här gången stannade jag faktiskt till, försökte hoppfullt få syn på lite eld, men gav upp efter någon minut. då gick jag istället hem och konstaterade att det då alltid är något i görningen i den här delen av stan, även om man tråkigt nog aldrig får se något. liite läskigt var det dock när jag på samma ställe, penge east, för någon månad såg en affisch där polisen sökte vittnen till ett mord. det var en kille som blivit knivhuggen till döds, typ precis utanför tågstationen (och ah, då blev jag lite skraj)



jag bor mitt i smeten, woho, och mitt hus ser verkligen ut precis sådär jag svär.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha Gettobrud (Y)

2011-03-23 @ 00:24:56
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0