there she goes

fick för en liten stund sen en notis på min mobil, som förkunnande att smset jag skickade till marie tidigare idag hade kommit fram. och det kan bara betyda en sak, att hon har klivit av planet och satt igång sin mobil, att hon har landat i sverige för gott. hon har lämnat mig och england och jag har vetat att den här dagen skulle komma typ sedan den där onsdagen vi träffades på tåget på penge east för första gången, men det är ändå så svårt att förbereda sig, det känns lika overkligt ändå. så tur att stina har rätt som vanligt; det är inte långt till varken lidköping eller jonslund.

Kommentarer
Postat av: Stina

:(( Och inte så jättelångt till sommaren heller (Y)

2011-03-29 @ 20:40:29
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0