song for a friend

hösten 08 såg vi mr. A-Z på fryshuset i Stockholm. kom upp till huvudstaden samma dag och åkte buss hem dagen därpå. det var intensivt men förjävla bra, precis så som spontana saker brukar bli.   



här får ni ett gammalt blogginlägg från kapitulatet.

har funderat på att lägga ner bloggen, och starta en ny. men än så länge har jag bara fått mig själv att radera en massa gamla inlägg och ja, det känns bra. livet är en berg och dalbana och jag har haft min livs lyckligaste helg i stockholm. jason mraz var helt obeskrivligt, verkligen helt ofattbart bra. känner mig fortfarande inte helt i balanser efter det och

det finns inte mycket space att andas i längre. vi har prov jämt. när vi inte deriverar så dissikerar vi fisk och diskuterar mänskliga rättigheter som om vi vore FN-parlamentariker hela bunten. eller samhällare. &cooome on. helst hade jag tagit mp3n och skönaste låten just nu, swingfly's singing that melody, med mig ut och sprungit. för än är det sol, än är det ljust och än så måste samhällen inte in. nej for fan.

nu ska jag ut härifrån. jävla inomhus. jag älskar att känna mig fri.
hejdå 
nu har en av kaninerna rymt också

2008-10-02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0