så det kan bli

just nu sitter jag i soffan nere i vardagsrummet med en avdäckad liten kille på min högra sida. när jag kom ner imorses förkunnade mamman att han hade spytt ett antal gånger under morgonen, samt varit vaken sen ett sånt där omänskligt tidigt klockslag. efter kort uppdatering på sjukfronten fick jag överta honom, en helt lealös liten guldklimp, och sen satt vi i soffan och kollade på postman pat och bob the builder. vid halv nio spydde han återigen, varav 70% hamnade i sinken, 30% på au pairen, och därefter återgick vi till cbeebies. strax efter nio kravlade han sig ur mitt knä, vandrade håglöst runt i köket, hämtade sin nalle och gick och la sig på golvet i solskenet vid balkongdörren. jag lät honom ligga medan jag fixade iordning frukost till mig själv, och när jag återkom några minuter senare hade han stensomnat. på trägolvet. true rockstar style.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0