jag har soul men jag är ingen s o u l d a t




hej bloggen. idag har inte varit den bästa av dagar. jag väntar hela tiden på något, men jag vet inte vad. eller jo, det vet jag ju förresten. jag väntar på sena kvällar fyllda av svensk försommarluft och té-vänner. jag väntar på att få gå ut och springa, komma hem och dö lite på grusgången, sätta mig på gräsmattan och äta ett äpple ihop med katten. jag väntar på härstorp (så in i helvete mycket. mitt hus är det bästa huset i världen)

hade jag fått komma hem lite idag, sådär bara i några timmar, så hade den här dagen nog varit ganska mycket bättre. nu kom dock en del av härstorp till mig, i form av mamma. bästa mamma! vi käkade middag i south kensington och sen skiljdes vi åt, bara för att återses imorgon. då blir det musikal, så trevligt. moster och en kusin joinar med. skare va släktträff så skare va släktträff i london.

jag hoppas att morgondagen blir en fin sådan, annars får jag whina lite då med. idag skänkte jag btw två pence till välgörenhet, på tunnelbanan av alla ställen. det gick på en tjej som plötsligt började skrika att hon samlade in pengar till diverse organisationer, och att man gärna fick skänka lite växel. jag gav henne min surt förvärvade slant för ansträngningen hon gjorde, samt för det faktum att hon gjorde något jag alltid velat göra men inte vågat (ställa mig upp på tunnelbanan och bara börja prata helt random, hej socialt experiment åsådär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0