godmorgon

jag blir så less på mig själv ibland. varför kan jag inte, när det uppenbarligen är preciis vad jag behöver, få sova ut en endaste gång? igår somnade vi runt tre och säkert en bra bit till därefter, men likförbannat vaknar jag upp halv nio (HALV NIO!). typ fem timmars sömn. jag hatar att behöva gå upp halv åtta fyra dagar på raken varenda vecka. det fuckar upp en.

lista över andra saker som fuckar upp:
snitta sex timmars sömn per natt i sju dagar eller mer
ladda ner
gåtor
andra människors fjärrkontroller & kök (HUR ska man kunna veta vart allting finns?)





Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad långt ditt hår har blivit! asfint!! :)

2011-03-11 @ 18:38:28
Postat av: Mum

Din far ligger och sover så gott just nu, och jag har varit vaken i typ 1½ timme. Vilka gener har du igentligen??

2011-03-12 @ 09:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0