du offrar så mycket av ditt liv för att få det här att fungera.

jag börjar förlora hoppet om far min. först röstar han på danny i melodifestivalen, sen säger han att han inte tycker om alex schulman. och inte nog med att han inte tycker om honom, han "klarar inte av honom".

när telefonsamtalet är över står jag handfallen i någon minut, och ser sen genast till att gå in på Alla får plus och hetsläsa lite inlägg som tröst. 

här är priset i ovannämndas tävling om vem som kunde kommentera sist i ett inlägg. jag kommenterade, men vann inte, utan den här boken gick till någon annan främling som likt mig (olikt min far) uppskattar herr Schulman.

Skärmavbild 2011-03-29 kl. 13.36.32.png

det är ju bara så VACKERT! vilken kille va

Kommentarer
Postat av: nina

Alex Kjolman är typ den äckligaste fjant som finns!!!!!!!

2011-03-30 @ 13:39:36
Postat av: j-fine

SÅ SKA JAG SPRÄTTA DIG SOM EN FISK!

2011-03-30 @ 15:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0