man får väl ändra sig




för varje grad som temperaturen stiger, och för varje blomma som slår ut, desto mer gillar jag london. det är sjukt vackert här nu. hade du frågat mig för några veckor sen hade jag sagt att nej, den här staden är nog ingenting för mig, men nu känner jag mig så fruktansvärt kär i den. min och johannas nattliga promenad mellan battersea och fulham klockan halv sex på morgonen, utmed themsen, det är en av alla de underbara minnen jag kommer ta med mig härifrån. jag har aldrig sett stan så tyst och stilla förut. det var oerhört vackert.

byggnaden som skymtar uppe i högra hörnet är förresten the Shard. den ligger vid london bridge och kommer vara färdig 2012 (says wikipedia i alla fall). den är inte så snygg just nu, men den kommer bli. 



pilen markerar vart jag ska bo någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0